DIFFICULT MOMENTS SEEK ALLAH
QUIET MOMENTS WORSHIP ALLAH
EVERY MOMENTS THANK ALLAH
~ believe in your FATE and have FAITH in it ~

Friday, January 30

Apakah???




Bulan lepas, ada seorang hamba Allah menegur ain.Kata nya semua entry ain tak macam ain. Means, cara penyampaian yang menggunakan kata ganti diri 'aku' tu membuat kan hamba Allah tu tak rasa macam blog ain.

Kenapa eh?

Maybe sepanjang-panjang berkawan, ain memang tak pernah guna aku.baik aku dan engkau, dua perkataan yang jarang di gunakan. Since dekat TKC lagi, memang tak guna kan 'aku dan engkau'.Maybe sebab tu lah kot yang membuat kan hamba Allah ni rasa macam tak ada feeling di situ.

Jadi dengan rasmi nya, mulai hari ni, ain guna ain je lah.

Errrrrrrr...PERLU KE NAK EXPLAIN?

perlu-perlu.saja. nak bagi hamba Allah tu alert sikit.

dan satu lagi. teguran yang di terima...

Entry ain sangat skema???
hahaha...

nak buat macam mana, dah memang sejak azali nampak skema.hehe.tapi kalau ikut-ikutkan tak la skema mana.tak matang cukup.tapi tak pe, bila lagi nak jadi skema...hehe

baik lah, harap hamba Allah tu puas hati lepas ni.
btw, blog anda sangat la caca-merba.kadang-kadang tak paham.bahasa tinggi sangat. =p
ain cuba eh jadi tak skema... =)




by the way...ain happy hari ni...kenapa?rahsia...maybe...
thanx for the guitar and the song...like it...=)

6 comments:

Anonymous said...

aku
aku
aku
aku
akuuuuu
hehehe

run^nia in wonderland said...

ces...
niwa si ikan emas...
mula la tu membuat onar...hehe=p

Akmar Anuar said...

no'in....cube jela tulis sebagaimane no'in yang ku kenal akan tulis...tak yah ikut ckp orang....

cube no'in buka website nih..

http://ikutsukaakula.blogspot.com/2009/01/35.html

run^nia in wonderland said...

memang la...
tapi actually ain rase pun ain x tulis all out tau...
mcm nak control2...haha...
sayang kamu kema...thanx~!!!

Akmar Anuar said...

wah...nak berblogging pon kene pakai words "all out" eh? =p

ye!!!!! berlaku jujurlah kepada diri sendiri!!! ;)

cayang noin juge!!! =)

run^nia in wonderland said...

yup2..
of course la...
kalau x all out kan...
mcm x puas tulis tau
haha
x ke kema???