DIFFICULT MOMENTS SEEK ALLAH
QUIET MOMENTS WORSHIP ALLAH
EVERY MOMENTS THANK ALLAH
~ believe in your FATE and have FAITH in it ~

Wednesday, February 4

run^nia in wonderland... (phase 1)

i've been wondering throughout this four season
and i will keep on wondering till i find the destination


Cinta Sempurna - Yuna

Aku manusia lemah
Selalu terjatuh
Berbeda aku dari Mu
Engkau berdiri teguh.

Aku serba tiada
Aku kekurangan
Dan bila Engkau tiba
Aku hilang dari kewujudan.

Sempurnanya sifat Mu
Tulusnya hati Mu
Jujurnya niat Mu
Tingginya kesabaran Mu.

"Lepaskanlah diriku
Kerna aku tak mampu untuk
Menanggung sebuah cinta sempurna
Darimu… darimu.

Bukan aku tak pernah
Mengerti dirimu
Ku sanjung setiap kata cinta
Kau berikan aku.

Hilangkan rasa itu
Akhirkan semua
Dan bila kau sedar
Aku hilang dari kewujudan."


i always wonder,if one day when i wake up, and suddenly God give up with me.what would happen to me?am i strong as i am now?
God the Almighty, the Most Gracious and Most Merciful towards His creation.
i do pray so that i won't give up with myself,as what You did.

No comments: