DIFFICULT MOMENTS SEEK ALLAH
QUIET MOMENTS WORSHIP ALLAH
EVERY MOMENTS THANK ALLAH
~ believe in your FATE and have FAITH in it ~

Friday, October 9

maaf...


ada orang
bahagia
bila lihat
sahabat sekeliling
jadi bahagia

ada orang
bahagia
bila lihat
sahabat sekeliling
jadi merana

dan ada orang
bahagia
bila lihat
sahabat sekeliling
dan diri sendiri bahagia

tapi ada orang
bahagia
bila lihat
sahabat sekeliling
dan diri sendiri merana

aku berada di posisi
manusia yang
bagai mana?
mahu membahagiakan
kawan aku
yang bagai mana

maaf...
aku punya kekurangan diri
diri aku tak sempurna
akal aku punya kapasiti terhad
indera aku kadang kala
tak dapat membantu mu

wahai sahabat...
aku mohon maaf
keterlewatan aku
kealpaan aku
ketidaksempurnaan aku
keterhadan masa aku
untuk aku
menjadi sahabat
yang selalu menemani kamu

untuk aku
mengaku
menjadi sahabat akrab mu
aku malu...

~manipal - brisbane~

No comments: