DIFFICULT MOMENTS SEEK ALLAH
QUIET MOMENTS WORSHIP ALLAH
EVERY MOMENTS THANK ALLAH
~ believe in your FATE and have FAITH in it ~

Friday, June 11

insan istimewa

mak dan abah (serta kereta yang hilang masa kena rompak T_T)


insan istimewa
tiada yang kedua
hadiah berharga aku di dunia
membuat kan hidup bermakna

mula mengenal dunia
aku di temukan dengan mereka
dari saat pertama
cinta aku bertambah untuk nya

cinta insan istimewa
cinta yang membawa ke syurga
cinta tiada dusta
cinta yang membuat aku bahagia

saat aku takut melangkah
mereka ajar aku untuk tidak kalah
saat aku tersungkur kalah
mereka ajar aku untuk redha dan tabah

saat tiada orang di sisi
mereka datang menguatkan hati
saat hati menjadi mati
mereka ingat kan aku tentang Ilahi

setiap kata setiap bicara
emas permata, tiada tara
setiap kasih setiap belaian
tiada tersisih, penuh ketulusan

ibu dan bapa
hadiah dari yang Esa
tanpa mereka
tiada aku di dunia...

No comments: