DIFFICULT MOMENTS SEEK ALLAH
QUIET MOMENTS WORSHIP ALLAH
EVERY MOMENTS THANK ALLAH
~ believe in your FATE and have FAITH in it ~

Thursday, December 11

salam ziarah

salam ziarah.hari ni dengan rasmi nya aku buka kembali blog aku di blogger.dulu aku pernah ada blog dalam blogger, tapi semua aku dah delete.kenapa?mungkin masa tu aku tengah marah-marah,tanpa pertimbangan aku pun delete.

ini blog ke-3 aku.blog pertama aku dah delete dekat malaysia.blog kedua aku di friendster ( http://ainzawawi.blog.friendster.com/ - 'TINTA PENA BERBICARA' ) dan sekarang blog ketiga aku di blogger.di friendster sangat open,hampir semua kawan-kawan aku baik lelaki mahu pun perempuan boleh access blog aku.naik malu.bukan ada apa-apa bahan ilmiah dalam blog.jadi aku wujudkan satu blog yang mana memang aku buat khas utk aku luah kan segala isi hati terbuku.

blog ke-3 aku ini kurang skema sikit kalau nak banding kan blog aku yang ada dekat friendster.mana-mana artikel yang aku rasa agak menarik dalam post blog aku dalam ini akan aku post kan pula dalam blog aku di friendster.

harapan aku, agar blog ke-3 aku ini akan membuat kan aku lebih jujur dgn hasil penuliasan aku tanpa wujud bias atas mana-mana artikel dan idea.

akhir kalam, hanya sekadar renungan, ingin berkongsi pandangan...


alangkah indah nya bumi tuhan andai yang 'cantik' itu kita biarkan berlindungan, bukan di pertonjolkan, bukan di perdagangkan dan bukan sekali-kali di biar kan kecantikan itu pudar dek kerana ghairah mencantikkan


No comments: