DIFFICULT MOMENTS SEEK ALLAH
QUIET MOMENTS WORSHIP ALLAH
EVERY MOMENTS THANK ALLAH
~ believe in your FATE and have FAITH in it ~

Friday, July 17

dari arkib blog di friendster...^_^

"SENDIRI"
26 Jan, 2009
dari arkib -tinta pena berbicara


aku punya harga diri

aku punya masalah sendiri

aku punya rasa hati

aku punya keinginan nurani

*************************************************************

jauh-jauh aku rasa

dekat-dekat aku terbiasa

rapat-rapat aku merana

selang-selang aku terpana

*************************************************************

bukan salah kamu teman

memberi kata penguat iman

pelurus batas menunjuk jalan

suara hati tak diketepikan

kata dusta bukan cacian

**********************************************************

mahkota berkecai empayar berantakan

benteng di robohkan taklukan di pecah kan

makam kehancuran kayangan bergegaran

tujuh langit petala dunia berkocakan

*********************************************************

berakhir lah sudah

tamat nya penyudah

usah membuat padah

kelak menjadi parah


tiba-tiba rasa nak alih kan semua post dari blog friendster ke sini.akan di usahakan satu persatu.

^_^

No comments: