DIFFICULT MOMENTS SEEK ALLAH
QUIET MOMENTS WORSHIP ALLAH
EVERY MOMENTS THANK ALLAH
~ believe in your FATE and have FAITH in it ~

Monday, July 6

terima kasih sahabat ^_^


5 tahun di seremban
5 tahun aku terputus tali
dengan seorang sahabat
yg aku kenal dari kecil

saat aku berada
pada kedudukan tinggi
sahabat malu utk menyapa
malu kerana takut diri di lupa kan
maaf sahabat
bukan niat utk melupakan
lantaran diri kesibukan

hari ini masalah datang lagi
Tuhan anugerah kan aku
dengan sahabat sejati
hadir dan pergi tanpa aku sedari
hadir nya saat aku terputus tali
pergi nya saat aku mula mengenal diri

dia tahu siapa dia
dia tahu siapa aku

sahabat itu tak putus-putus
memberi aku seribu satu semangat
aku yang dulu sangat senang rebah
kini bangkit dengan penuh tabah

sahabat
terima kasih aku ucap kan pada mu
hadir dalam diam
pergi dalam kelam

buat mu sahabat
aku doa kan diri mu tabah
menghadapi liku-liku di depan mu
moga satu hari nanti
engkau juga menemui seorang sahabat
yang dapat membantu mu
sama seperti kamu membantu aku...
>MMMC-UUM< ~hasil nukilan run^nia in wonderland~

No comments: