DIFFICULT MOMENTS SEEK ALLAH
QUIET MOMENTS WORSHIP ALLAH
EVERY MOMENTS THANK ALLAH
~ believe in your FATE and have FAITH in it ~

Tuesday, July 14

rahasia hati


gendang hati ku, engkau palu bertalu-talu
paluan aku sumbang ,bingit tanpa lagu
lagu aku hilang, mati punca dalam akal ku
sedih aku benci, mengenang hati menjeruk selalu

aku bukan lagi, si tiung yang memeri di hati
si tiung mati, lantaran hidup hilang seri
seri aku kemana? pada bulan atau mentari?
jangan di cari, biar seri hilang berlalu pergi

aku tak mampu lagi berpuisi puitis
ku biar pena menari dengan tinta menitis
ku biar juga diri ini hilang dalam hina nya kudis
lantaran diri tiada daya mengahadapi sang pengkritis

aku si lemah, mohon tali bukan api
andai api kau beri,mohon jangan sampai putuskan tali
kerana tinta aku telah lebur, maka nya pena aku berterabur
dan aku semakin akur, jiwa aku sudah mulai terhancur
~rahasia hati - run^nia in wonderland~

5 comments:

rAbiAtuL aDaWiyAh said...

noen..luahan ati ni?is everything ok?

run^nia in wonderland said...

sometimes biyat,
we cant say it, but we cant keep it...
hehe...agak lega bila dah buat benda nie ^_^

rAbiAtuL aDaWiyAh said...

ok dear..juz wanna let u noe..im here s olwiz for u when u nid me ya.take care slalu. ;)

run^nia in wonderland said...

thanx biyat dear...
gurl...dont worry,everything is fine...
^_^

run^nia in wonderland said...

biyat,kadang2 bila marah dkt kawan...
ain x tahu mcm mane nak ckp yg ain tgh marah...
u noe me right...bila sampai masa akan meletup mcm volcano...
dats y i wrote dis poem, to reduce the volcano...hukhuk